Tuesday, December 28, 2010

1/2 Sehari Bersama GTower.....

Assalamualaikum....

Hari ni aku sampai kat GTower kol 7 lebih sikit2.. hehehe... Yang lebih x bley bgtau nnt boss detect.. hahahahaha...Aku send jer UPS Load kol 7.30 then ak siapkan Sheau Pay ( Credit Manager ) nyer PC ngan pasang cover cpu tu then terus hantar. Tengok jam baru pukul 8 pg... Hurrmmmmm... nak g sarapan la kejap konon2nyer... Call semua orang tp semua belum sampai.. Aper da.. masuk ofis pon lewat ker.. hehehe

Nak pegi Tabung Haji ker x ni... Hurrmmmm ... malasnyer nak jalan g Tabung Haji... hahaha macam la jauh sangat,.. bangunan tepi sebelah jer... Ak pon pegi la Sister's Kitchen... Pada membe2 aku yang x tau.. ni dia ak 'tepek' kat cini dia nyer logo siap kan kari kepala ikan lagik....

Website dia:  http://www.sisterscrispypopiah.com.my/sister.php

Ha tu dia... aku bagi besar punyer... Nak no dia ker.. ermmm x ingat la... x pon korang call jer GTower tu 0321681919 then tanya no fon sister's ni.. mesti dorang tau... nak kata mahal x la mahal sangat kira ok la... huhuhuhuhu... Aku pon order satu popiah n teh tarik... Harga dia RM 4.50 sahaja tp harga ni sampai 31 Dec 2010 jer... Nnti dia blik harga asal RM 5.50... Huhuhuhu... Kalo nak mkn bawak ak.. insyaALLAH dapat diskaun sket2... hihihihi


Popiah yang aku makan... hehehehe.... 

Mau 1/2 jam nak makan ni sampai abih... satu pinggan penuh tu saiz dia ( agak2 r nak tipu).. hahaha...  Pastu kol 9 pagi ak pon buat2 la masuk ofis sambung keje.... sampai pkul 12.30 spupu aku tu ajak ak pegi lunch plak... hurrrmmmm.. x nak makan nasik ( diet ker)... hahaha.. dia ajak g Cozy Corner kat Ampang Park... huhuhu... Aku order la set lunch dia... hehehe murah la jugak.. RM 15 termasuk tax... Menu dia apa ek... jap2.. nak ingat.. hehehe

1.Sup telur          
2. Roti                 
3. Fries                 
4. Rib eye steak     
5.Hot tea or coffee 
6.Sliced watermelon
7. Air Suam             

Ha tu dia menu dia... mayb ade yang ak lupe kot... kire ok la tu... hahahaha... Kol 2 masuk ofis balik then sambung keje lor... Naik turun Level 28, PH n 14... huhuhu.. Rajin btol la... hahahaha.... padahal asyik2 tgk jam nak tunggu jam 3.. hahahaha... nak g GYM... hehehe nak wat 6 pack la plak.. asyik tgk org jer 6 pack aku pon nak jugak.. hahahaha....

Pukul 6 lrbih ak balik tadi... da la ujan lebat campur ngan jammed... sejam lebih jugak la dalam kete... naseb la ade KODOK PUTIH aku tu.. hehehe.. leh la wat pelindung dari ujan.. hahaha... Pkul 7 lebih sampai la aku kat rumah.... n baru ade mase nak update blog ni.... Inilah kesibukan aku tp x seperti.. hahahaha

No comments:

Post a Comment